Hvordan får du mere trafik til din hjemmeside? Hvad skal der til for, at dine sociale medie-opslag faktisk virker? Og hvordan kan du med få greb styrke dit visuelle udtryk og skabe mersalg?
På dette temamøde får du konkrete tips og masser af inspiration til, hvordan du som soloselvstændig kan arbejde strategisk – men lavpraktisk – med markedsføring. Tina Nisted deler ud af sin erfaring som grafisk designer og bureauindehaver, og vi taler bl.a. om:
Tinas mål er, at du går hjem med fornyet energi, inspiration og nogle helt konkrete idéer, du kan bruge med det samme – uanset branche og budget.
Vi ses til en praktisk og inspirerende formiddag!

Lidt om Tina Nisted Ekstrøm
Jeg stiftede Nisted Bruun Reklamebureau i 1998 og har siden stået i spidsen for bureauet. Sammen med mine fem ansatte løser vi opgaver inden for grafisk design, visuelle identiteter, hjemmesider, sociale medier og markedsføringskampagner på alle platforme. Vi arbejder både for lokale, nationale og nordiske kunder. Med mere end 25 års erfaring som direktør og art director brænder jeg for at udvikle kreative løsninger, der gør en reel forskel for virksomheder, store som små. Jeg sætter pris på at bygge langvarige relationer til vores kunder baseret på høj kvalitet, viden og tillid.
Markedsføring og Design | Digitalt og trykt | Nisted Bruun Designbureau
– Tina Nisted Ekstrøm, Nisted Bruun Reklamebureau
